Kontakt i rejestracja

Koszt uczestnictwa

Wysokość opłaty w podstawowej kwocie wynosi 590 zł brutto, jeśli udział finansowany jest w całości lub co najmniej 70% ze środków publicznych. W innym przypadku należy doliczyć 23% VAT.

Sekretariat Konferencji

Tomasz Nowacki
kom. 730-802-218
e-mail: tnowacki@egitim.pl

Adres do korespondencji

Ogólnopolska Konferencja „Samorząd terytorialny w systemie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych”
Egitim.pl
ul. Chłapowskiego 14
63-800 Gostyń

Rejestracja uczestników

Rejestracja oraz obsługa finansowa Konferencji realizowana jest przez:

Szkolenia - Egitim.pl

Zgłoszenia prosimy przesyłać w terminie do dnia 29 listopada 2023 r. (godz. 14.00).

  1. Wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza: 
  2. Link z adresem do udziału w Konferencji online zostanie przekazany na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu dnia 29 listopada br. W ramach zgłoszenia organizator umożliwia uczestnictwo do 10 osób z jednostki zgłaszającej.
  3. Zgłoszenie równoznaczne jest z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie http://egitim.pl/regulamin-szkolen
  4. Płatność za udział dokonywana jest w formie przelewu z 14-dniowym terminem płatności. FV w formie papierowej dostępna będzie podczas wydarzenia.