Kontakt i rejestracja
Koszt uczestnictwa
Wysokość opłaty w podstawowej kwocie wynosi 590 zł brutto, jeśli udział finansowany jest w całości lub co najmniej 70% ze środków publicznych. W innym przypadku należy doliczyć 23% VAT.
Sekretariat Konferencji
Tomasz Nowacki
kom. 730-802-218
e-mail: tnowacki@egitim.pl
Adres do korespondencji
Ogólnopolska Konferencja „Samorząd terytorialny w systemie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych”
Kancelaria Prawna EGITIM Sp. z o. o.
ul. Chłapowskiego 14
63-800 Gostyń
Rejestracja uczestników
Rejestracja oraz obsługa finansowa Konferencji realizowana jest przez:
Zgłoszenia prosimy przesyłać w terminie do dnia 25 listopada 2024 r. (godz. 13.00).
- Wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza:
- Link z adresem do udziału w Konferencji online zostanie przekazany na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu dnia 25 listopada br. W ramach zgłoszenia organizator umożliwia uczestnictwo do 10 osób z jednostki zgłaszającej.
- Zgłoszenie równoznaczne jest z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie https://egitim.pl/regulamin-szkolen
- Płatność za udział dokonywana jest w formie przelewu z 14-dniowym terminem płatności. FV w formie papierowej dostępna będzie podczas wydarzenia.