Kontakt i rejestracja

Koszt uczestnictwa

Wysokość opłaty w podstawowej kwocie wynosi 690 zł brutto, jeśli udział finansowany jest w całości lub co najmniej 70% ze środków publicznych. W innym przypadku należy doliczyć 23% VAT. W ramach zgłoszenia organizator umożliwia uczestnictwo do 10 osób z jednostki zgłaszającej.

Sekretariat Konferencji

kom. 730-802-218
e-mail: sekretariat@kancelaria-prawna-egitim.pl

Adres do korespondencji

Ogólnopolska Konferencja „Samorząd terytorialny w systemie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych”
Kancelaria Prawna EGITIM Sp. z o. o.
ul. Chłapowskiego 14
63-800 Gostyń

Rejestracja uczestników

Rejestracja oraz obsługa finansowa Konferencji realizowana jest przez:

Szkolenia - Egitim.pl

Zgłoszenia prosimy przesyłać w terminie do dnia 20 listopada 2025 r. (godz. 13.00).

  1. Wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza: 
  2. Link z adresem do udziału w Konferencji online zostanie przekazany na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu dnia 20 listopada br. W ramach zgłoszenia organizator umożliwia uczestnictwo do 10 osób z jednostki zgłaszającej.
  3. Zgłoszenie równoznaczne jest z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie https://kancelaria-prawna-egitim.pl/regulamin-szkolen
  4. Płatność za udział dokonywana jest w formie przelewu z 14-dniowym terminem płatności. Faktura VAT zostanie przekazana na adres e-mail podany w zgłoszeniu.